Jak schudnąć?
Jak schudnąć?
Our Score
Click to rate this post!
[Total: Average: ]

odchudzanie brzucha Jak schudnąć?

Jak zacząć schudnąć zdrowo i bezpiecznie?

Każda kuracja odchudzająca to kwestia wytrwałości i poświęcenia, dlatego tak ważna jest właściwa motywacja. Tendencja do życia jest problemem trwającym całe życie, a kiedy schudniemy, ta tendencja jest jeszcze większa. Dlatego też, poza dietą, ważne jest, aby mieć samokontrolę, trwałą zmianę w diecie, a także zmienić styl życia na bardziej aktywny. Ważne jest, aby aktywność fizyczna była wybierana w taki sposób, aby nie była uciążliwa, ale stała się nawykiem, sposobem na

foto202864 5 Jak schudnąć?

życie. Dobrym pomysłem jest wcześniejsze ustalenie planu żywienia i jego wdrożenie.

Jak skutecznie schudnąć, nie zagrażając zdrowiu?

Dieta powinna być dostosowywana indywidualnie. Powinno to wyeliminować złe nawyki, ale powinno uwzględniać stan zdrowia, preferencje żywieniowe, choroby i przyjmowane leki.

Dieta powinna być oparta na regularnych posiłkach, w stałych czasach, biorąc pod uwagę różnorodne produkty spożywcze, a także odpowiednią podaż płynów. Ważne jest, aby policzyć kalorie swoich produktów i ograniczyć ich ilość. Z drugiej strony aktywność fizyczną należy dostosować do jej potencjału i stopniowo rozszerzać przez wydłużanie czasu i intensywności wysiłku fizycznego.

Jak szybko mogę schudnąć?

Najlepiej jest stracić 0,5-1 kg na tydzień. Aby to osiągnąć, powinieneś jeść 500-1000 kcal mniej, niż potrzebuje twoje ciało każdego dnia.

Zasady bezpiecznego obniżania wagi

Przyrost masy ciała jest zwykle procesem długotrwałym, więc nie bój się stracić tych dodatkowych kilogramów w krótkim czasie. Zajmie to trochę czasu, zanim twoje ciało przyzwyczai się do nowych warunków.

1. Ustal dla siebie cele pośrednie.

Zasada małych kroków. Należy wyznaczyć cele pośrednie, np. że zmniejszenie masy ciała o 5-10% można osiągnąć w ciągu 3 miesięcy. Warto pamiętać, że Weight Loss nie zawsze odbywa się w tym samym tempie, czasem tracisz więcej i szybciej, czasem mniej i wolniej.

>>>>  Anti Cellulium - opinie, cena, komentarze, oficjalna strona

Bezpieczna, dobrze zbilansowana dieta o wadze 500-1000 kcal umożliwia stabilne Weight Loss, po okresie odpoczynku tę dietę można wykorzystać ponownie.

2. Nie poddawaj się.

Nie możesz się poddawać, nawet jeśli wyniki nie są zgodne z oczekiwaniami. Należy pamiętać, że obniżenie masy ciała o 10% przynosi wiele korzyści zdrowotnych, a także poprawia samopoczucie.

Z drugiej strony bardzo niezdrowe jest obserwowanie nagłych wahań wagi, gdy raz schudniesz, a następnie powrócisz do tego, co było po krótkim czasie. Najczęściej efekt iojo występuje u osób, które po zakończeniu diety powracają do swoich starych nawyków żywieniowych.

Ważny

Powtarzaj ten proces w kółko. Wspaniałe diety są podtrzymywane

foto202864 6 Jak schudnąć?

przez otyłość, a kolejna próba schudnięcia staje się coraz trudniejsza.

Najbezpieczniejszym sposobem na odchudzanie jest spożywanie diety pod nadzorem lekarza, dietetyka i fizjoterapeuty. Takie odchudzanie jest łatwiejsze i przynosi długotrwałe efekty.

Jak zapobiec efektowi “jo-jo” – co zrobić, aby ponownie uniknąć nadwagi?

Podczas odchudzania organizm przyzwyczaja się do ujemnego bilansu energetycznego. Metabolizm maleje. W takim przypadku, nawet jeśli zwiększysz dawki energii w niewielki sposób, spowoduje to zwiększenie masy ciała.

Po udanej diecie nie można powrócić do starych nawyków. Musisz stale kontrolować swoją wagę.

Uwaga

Są ważne dla osiągnięcia trwałego efektu Weight Loss:

  • świadomość potrzeby trwałej zmiany stylu życia
  • samokontrola konsumpcji i aktywności fizycznej
  • regularność posiłków
  • radzenie sobie ze stresem i brakiem pożywienia
  • poprawa samopoczucia poprzez pozytywną samoocenę
  • pozytywny wpływ wsparcia społecznego – rodzina, przyjaciele lub grupa samopomocy
Poprzedni artykułDieta odchudzająca
Następny artykułKeton malinowy – keton malinowy i delikatna sylwetka
Marzena Wielgus
Blog prowadzony jest przez młodą dietetyczkę, pasjonatkę zdrowego stylu życia i matkę, jak sama Autorka o sobie pisze. Jej energia, pasja i twórcze nastawienie do kreowania intrygującej przestrzeni blogowej mogą imponować. Kobieta zamieszcza przepisy na zdrowe potrawy, które świetnie wpływają zarówno na ciało, jak i na ducha. Z perspektywy fachowca i praktyka w sposób wyczerpujący, a zarazem wyjątkowo lekki opisuje różnego rodzaju recenzje, które poleca swoim Czytelnikom. Najprawdziwsza pasjonatka, którzy posiadaja inklinacje i wyjątkowe zacięcie do prowadzenia zdrowego stylu życia, sprawiającego, że najzwyczajniej w świecie jest szczęśliwym człowiekim, który najwyraźniej spełniają się w tym, co robi. Zdołała przy tym zgromadzić wierne grono czytelników, składające się z osób, które również pragną zadbać o swoje ciało, a także samopoczucie – wiadomo przecież, że człowiek jest jednością psychosomatyczną i wszystkie sfery, w zakresie których funkcjonuje, muszą być poukładane. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę i swoją wiedzą pragną w bardzo przystępny sposób dzielić się z innymi. Najważniejsze jest jednak, że sposób, w jaki żyje potrafi zachwycić i skłonić do tego, aby wziął sprawy w swoje ręce i zrobił dla siebie coś dobrego.